Pet namirnica koje poboljšavaju san

Povezane vesti

Magazin National Geographic Food otkrio je pet namirnica koje poboljšavaju san i zbog kojih insomnija postaje prošlost.

Potrebno je što više smanjiti unos prezačinjene hrane, masne hrane, kofeina i alkoholnog pića jer iritiraju probavni sistem što sprečava duboki san. Preporučuje se unos mleka, mesa, jaja, ribe i povrća. Ključni su dodaci aminokiselina jer ispuštaju hormon za spavanje melatonin.

Loša i nekvalitetna hrana ubija: Ishrana uzrok jedne od pet smrti na svetu

Može se naći i u siru, ali nemojte ga jesti s krekerima jer mozak dovode u stanje opreza, prenosi Klik.ba.

Na prvom mestu stručnjaci savetuju konzumiranje proizvoda obogaćenih vitaminom B, ali i magnezijom koji smiruje nerve, opušta mišiće i poboljšava san.

Od mesa se preporučuje ćuretina jer ima visok nivo triptofana koji poboljšava san.

Tu su i banane koje su bogate magnezijumom, kalijumom, triptofanom i vitaminom B. Smatraju se prirodnom pilulom za spavanje.

Bademi su bogazi zdravim masnoćama i magenzijumom, a zdravi su i za mnoge organe.

Zdravlje na usta ulazi: Kako da ishranom ojačate imunitet

 

Poslednje na listi su ovsene pahuljice koje su pune vitamina, minerala i aminokiselina koji pomažu telu da proizvede melatonin zadužen za uspavljivanje.

Ostale vesti iz rubrike