Strauss Adriatic obeležio Svetski dan potrošača


Kompanija Strauss Adriatic, jedan od najvećih proizvođača kafe u Srbiji, vlasnik brendova Doncafé i C kafa, druženjem sa potrošačima u UŠĆE Shopping centru obeležila je Svetski dan potrošača, koji su ustanovile Ujedinjene Nacije 1983. godine ukazujući da je ispijanje šoljice prave kafe generacijama neraskidivi deo našeg mentaliteta i svakodnevnice.

Posetioci su uz domaćina Miloša Maksimovića, TV i radijskog voditelja i Zorice Đorđević, tehnologa kompanije Strauss Adriatic imali priliku da saznaju kako se u kućnim uslovima mogu identifikovati surogati kao što su soja, žir, industrijski grašak, derivati kukuruza, naut i žitarice u kafi koja dolazi iz malih pržionica širom Srbije, čiji je broj u stalnom porastu. Ova zabrinjavajuća činjenica da male pržionice dodaju surogate u kafu bez navođenja na pakovanju i deklaraciji umnogome remeti uživanje u šoljici prave kafe, koje je generacijama ritual u našem narodu kojim se ujutro započinje dan.

Svi Doncafé i C kafa proizvodi su 100% kafa bez dodavanja bilo kakvih surogata i nastaju u Aroma Expert zatvorenom sistemu proizvodnje, koji čuva arome, miris i svežinu sve do otvaranja kesice, o čemu svedoči pečat “Čuvar svežine” koji se nalazi na svakom pakovanju.

Strauss Adriatic je druga po veličini kompanija na maloprodajnom tržištu kafe u Srbiji (Doncafé i C kafa), iz koje dolazi svaka treća šoljica kafe, i vodeći je lokalni brend kafe na HoReCa tržištu. Nudi širok asortiman proizvoda, uključujući prženu i mlevenu kafu, espresso, mikseve i kafu od celog zrna za uživanje kod kuće, na poslu, u kafićima, restoranima i hotelima.

Ostale vesti iz rubrike

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena zvezdicom su obavezna.