Kampanja “Kad pijem, ne vozim” na Arsenal Festu

  

Povezane vesti

Apatinska pivara posetioce festivala edukovala o odgovornoj vožnji

Posetioci Arsenal festa u Kragujevcu su, pored uživanja u raznovrsnom muzičkom programu, imali priliku i da se edukuju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola u okviru zanimljivih aktivacija koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“.

Ljubiteljima dobrog zvuka posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ – Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice na kolima, pravilno spajanje zaštitnih pojaseva za vezivanje, kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake.

„Ovo je dobar način da posetiocima festivala poručimo da ukoliko su konzumirali alkohol, sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja. Zajedno sa našim partnerom, Saobraćajnom policijom Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije nastojimo da kontinuirano doprinosimo jačanju svesti sugrađana o odgovornom ponašanju prema sebi i drugima u saobraćaju i savetujemo ih da ne kombinuju alkohol i vožnju“, kažu u Apatinskoj pivari.

Ove aktivacije će za posetioce biti dostupne i u subotu 23. juna od 20 do 24h.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“, koja se realizuje već više od jedne decenije, skreće pažnju javnosti da alkohol čak i u malim količinama može uticati na rasuđivanje i motoričke sposobnosti, te da sugrađani ne sedaju za volan ukoliko su konzumirali alkohol.

Ostale vesti iz rubrike