Proizvodi poznatog italijanskog brenda „Dolče i Gabana“ povučeni su sa glavnih kineskih prodajnih sajtova zbog kontoverzne reklamne kampanje tog brenda.
Italijanski modni gigant „Dolče i Gabana“ objavio je video-snimak na kojem se Azijatkinja trudi da jede pastu i picu štapićima.
Ova reklamna kampanja optužena je za izrugivanje kineske kulture i za promociju neprijatnih stereotipa.
Tim video-snimkom „Dolče i Gabana“ rizikuju da izgube jedno od najvećih luksuznih tržišta za prodaju robe, piše Bi-Bi-Si i dodaje da su mnoge poznate ličnosti iz Kine pozvale na bojkot tog brenda.
Sve je počelo kada su Instagramom počele da se šire slike na kojima se nalaze uvredljivi komentari o kineskom narodu, a koje je pisao suosnivač brenda Stefano Gabana.
Čelnici „Dolče i Gabane“ izvinili su se zbog uvreda uz tvrdnju da je njihov profil na Instagramu bio hakovan.
View this post on Instagram
Zbog velikih kritika kineske javnosti, italijnska firma je ranije ove nedelje otkazala modnu reviju u Šangaju, a već danas njeni proizvodi povučeni su sa glavnih kineskih sajtova za prodaju.
Prema oceni stručnjaka za istraživanje tržišta, reklama je zbunila kineske potrošače. Takođe, pokazalo se da je prilikom izrade reklamne kampanje napravljena pogrešna procena da će potrošačima na kineskom tržištu reklama biti zabavna.
-Kupci u Kini žele brend koji ih poznaje i koji će učiniti da se osećaju važno- zaključili su stručnjaci.
Pročitajte još
Uskršnja bajka Seke Aleksić: Sinovi Jakov i Jovan oduševljeni dekoracijom i poklonima
Seka Aleksić priredila sinovima uskršnju bajku
05/05/2024
Saznajte višeDragana Mirković proslavila Uskrs sa decom: Pohvalila se i poklonima, za Tonija mesta nema
Uskrs u domu Dragane Mirković bez Tonija
05/05/2024
Saznajte višeNije sam na Uskrs: Nikoli Rokviću se na hodočašću priduružila supruga Bojana i njihovo troje dece
Nikola Rokvić Uskrs provodi sa porodicom
05/05/2024
Saznajte više