Procter & Gamble otvorio Globalnu Porodičnu kuću na usluzi mamama i porodicama olimpijaca tokom Zimskih olimpijskih igara u Sočiju

Procter & Gamble otvorio Globalnu Porodičnu kuću na usluzi mamama i porodicama olimpijaca tokom Zimskih olimpijskih igara u Sočiju

Autor: | 10/02/2014

0

Kompanija Procter & Gamble, Svetski olimpijski partner, zvanično je ugostila mame i porodice olimpijaca u P&G Porodičnu kuću u znak početka Zimskih olimpijskih igara u Sočiju 2014. U Porodičnoj kući, porodicama olimpijaca iz celog sveta svakog dana Igara će na usluzi biti brendovi Pantene®, Gillette®, Bounty® i Olay®.
P&G Porodična kuća je srce programa "Hvala ti, mama" kompanije P&G za Zimske olimpijske igre u Sočiju 2014, i kroz nju P&G brendovi odaju počast ulozi koju svaka majka ima pomažući svom detetu da ostvari svoje snove. Tide® sportista, Nick Goepper (SAD), Pampers® sportista, Oksana Domnina (Rusija) i Rosi Mittermaier, dvostruki osvajač zlatne olimpijske medalje i majka Gillette sportiste Felixa Neureuthera (Nemačka), prisustvovali su otvaranju Porodične kuće. Mamama olimpijaca koji su ostvarili saradnju sa P&G brendovima širom sveta su ovom pirlikom uručene ulaznice za ceremoniju svečanog otvaranja Zimskih olimpijskih igara.
- Naši brendovi su na usluzi mamama tokom njihovog životnog puta odgajanja dece - rekao je Phil Duncan, P&G globalni dizajner, koji je dočekao mame i porodice olimpijaca na otvaranju Porodične kuće.
- Kada P&G sponzoriše nekog sporrtistu, mi zapravo slavimo mamu koja je njemu ili njoj pomogla da to postane.
P&G brendovi obezbediće mamama i porodicama olimpijaca više od 1.200 sati svakodnevnih usluga koje su veoma značajne kada ste daleko od kuće.

Na primer, P&G brendovi za negu lepote sun a raspolaganju za ulepšavanje i P&G salonu:

* Pranje i sređivanje kose u Pantene studiju
* Usluge manikira i šminkanja u COVERGIRL® studiju
* Preporuke za negu i hidrataciju u Olay studiju
* Farbanje kose, šišanje i stilizovanje u Wella® studiju

P&G brendovi za mušku negu na usluzi će biti za:
* Brijanje i masažu lica u Gillette studiju
* Opuštajuće pranje i sređvanje kose u Head&Shoulders® studiju
* Muško šišanje i savršeno trimovanje kose od strane brenda Braun®

Pored ovih brendova, mamama i porodicama olimpijaca u Sočiju na usluzi će biti i
* Bounty, Charmin® i Puffs® koji će snadbeti Porodičnu kuću proizvodima za negu doma
* Pampers nudi stanicu za presvlačenje kako pomogao porodicama sa malom decom
* Duracell® Powermats omogućiće gostima da napune svoje mobilne uređaju dok se opuštaju gledajući Igre
* Ariel® će biti na raspolaganju za pranje više od 30.000 posteljina dnevno kao i za pranje odeće mamama i porodicama olimpijaca svakog dana tokom trajanja Igara
* Fairy® će se koristiti za pranje sudova u Olimpijskom selu
* Crest®/Oral-B®/blend-a-med® su se udružili Sochi 2014 zubarskoj klinici. Ona omogućava da se sportisti i treneri pregledaju.

Nick Goepper, britanski olimpijac, bio je prisutan na otvaranju P&G Porodične kuće, i tom prilikom je izjavio:
- Veoma sam ponosan jer je moja porodica boravi u P&G Porodičnoj kući, ne samo što moja mama koristi brendove poput Tide-a, već zato što nas je P&G podržao tokom našeg putovanja na Olimpijske igre. To što znam da će o mojoj mami brinuti u P&G Porodičnoj kući čini me spokojnim te mogu da se fokusiram tokom takmičenja.
- P&G Porodična kuća je zaista kao prava kuća i radujem se upoznavanju sa ostalim porodicama sportista iz celog sveta - izjavio je Rosi Mittermaier, dvostruki dobitnik zlatne medalje.
- Neverovatno je sve sto Gillette I ostali brendovi čine za porodice sportista.

P&G kampanja "Hvala ti, mama" počela je u oktobru 2013. serijom filmova "Odgajanje olimpijca" koji govore o 28 svetskih sportista, iz ugla njihovih mama. Filmovi imaju zajedno više od 26 miliona pregleda, koje možete videti putem linka P&G Raising an Olympian. P&G je debitovao u reklami, "Pick Them Back Up" koju možete da pogledate putem linka Pick Them Back Up. Reklama do sada ima 28 miliona pregleda.

Komentari (0)

Loading
Goran Anicic hellomagazin